Zawieszenie gwintowane Monotube H&R 28638-3 dla AUDI A3

W magazynie
Czas dostawy: 2-3 Dni
Special Price 5 752,46 zł Regular Price 6 986,95 zł
Incl. 23% VAT , excl. Shipping Cost
Zawieszenie gwintowane H&R Monotube 28638-3 dla AUDI A3
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś
Średnica zacisku (w mm): 50
Konstrukcja tylnej osi: Oś wielowahaczowa

Zawieszenie gwintowane H&R Monotube 28638-3 dla AUDI A3

Zestaw gwintowany H&R 28638-3 oferuje dynamiczne, sportowe osiągi przy jedynie niewielkiej utracie komfortu, a dzięki zewnętrznemu regulowanemu gwintowi można regulować wysokość w zakresie wartości przetestowanych przez TÜV.

Zalety produktów zwojów jednorurowych H&R:

  • Własny rozwój i produkcja
  • Klucz hakowy w zestawie
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Wytrzymały gwint trapezowy do regulacji wysokości
  • Jednorurowy tłumik ciśnienia gazu zapewniający precyzyjną charakterystykę reakcji
  • Podpory osi odwrócone do góry nogami, szczególnie dobre przenoszenie sił poprzecznych
  • Specjalne sprężyny zawieszenia i wyścigowe, drut ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości
  • Długotrwała ochrona antykorozyjna, grubowarstwowa pasywacja cynkowa
  • Regulowany zgodnie z certyfikatem części

  • H&R produkuje cewki w różnych wersjach (Mono-tube i Twin-tube). Artykuł 28638-3 dotyczy wersji z amortyzatorami jednorurowymi. H&R Monotube oznacza wysokiej jakości jednorurowe amortyzatory gazowe na przedniej i tylnej osi, które zapewniają precyzyjną jazdę i reakcję. Dzięki odwróconemu amortyzatorowi osi wariant modelu Monotube osiąga szczególnie dobre wsparcie sił bocznych i precyzyjne prowadzenie kół, nawet przy dużych siłach poprzecznych powodowanych przez przyspieszanie, hamowanie lub pokonywanie zakrętów.

    Produkcja gwintów H&R Monotube

    Gwinty H&R Monotube wykonane są z wysokiej jakości stali. Technologia jednorurowych amortyzatorów jest połączona ze specjalnie wykonanymi sprężynami sportowymi lub wyścigowymi H&R i indywidualnie dostosowana do sportowej pracy na drodze poprzez szeroko zakrojone testy jazdy. Wytrzymałe gwinty trapezowe można regulować nawet po długim okresie użytkowania podczas jazdy. Dzięki zawieszeniu gwintowanemu H&R Monotube pojazd ma sportowe, dynamiczne, a jednocześnie komfortowe właściwości jezdne.
    ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)85Kw - 116PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)85Kw - 116PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)110Kw - 150PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)140Kw - 190PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)140Kw - 190PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)150Kw - 204PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    Producent: H&R
    Opcja ustawienia: Regulacja wysokości (bez regulacji twardości)
    Średnica zacisku (w mm): 50
    Konstrukcja tylnej osi: Oś wielowahaczowa
    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś
    EAN: 4048419305299
    MPN: 28638-3
    SKU: HURGEWINDE_28638-3_AUDI
    Informacje producenta:

    H&R Spezialfedern GmbH & Co KG
    Elsper Straße 36
    DE 57368 Lennestadt

    [email protected]
    Średnica zacisku (w mm): 50
    12.) Vehicles fitted with BMW M-Technic MB-Sportsline Audi Sportsuspension etc. will show less lowering as they are already factory lowered.

    Please note additional information and vehicle-specific technical notes!

    Note DCC: The installation of this suspension into cars with an electronic damping adjustment (DCC Magnetic Ride etc.) must be done in an authorized (Audi - VW- etc.) workshop. The signal of the electronic damping adjustment in the display has to be deactivated (e.g. by interference-free complex resistance plugs which are connected to the valve connectors of the front and rear damping adjustment).

    With and without adaptive suspension. For dynamic-and/or sport-suspension. Except bad road suspension

    Only for FA-strut clamp ø 50 mm

    Specyficzny dla pojazdu certyfikat TÜV:

    Pojazdy, dla których nie jest dostępny certyfikat TÜV:

    Napisz własną recenzję
    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto

    Zawieszenie gwintowane H&R Monotube 28638-3 dla AUDI A3

    Zestaw gwintowany H&R 28638-3 oferuje dynamiczne, sportowe osiągi przy jedynie niewielkiej utracie komfortu, a dzięki zewnętrznemu regulowanemu gwintowi można regulować wysokość w zakresie wartości przetestowanych przez TÜV.

    Zalety produktów zwojów jednorurowych H&R:

  • Własny rozwój i produkcja
  • Klucz hakowy w zestawie
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Wytrzymały gwint trapezowy do regulacji wysokości
  • Jednorurowy tłumik ciśnienia gazu zapewniający precyzyjną charakterystykę reakcji
  • Podpory osi odwrócone do góry nogami, szczególnie dobre przenoszenie sił poprzecznych
  • Specjalne sprężyny zawieszenia i wyścigowe, drut ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości
  • Długotrwała ochrona antykorozyjna, grubowarstwowa pasywacja cynkowa
  • Regulowany zgodnie z certyfikatem części

  • H&R produkuje cewki w różnych wersjach (Mono-tube i Twin-tube). Artykuł 28638-3 dotyczy wersji z amortyzatorami jednorurowymi. H&R Monotube oznacza wysokiej jakości jednorurowe amortyzatory gazowe na przedniej i tylnej osi, które zapewniają precyzyjną jazdę i reakcję. Dzięki odwróconemu amortyzatorowi osi wariant modelu Monotube osiąga szczególnie dobre wsparcie sił bocznych i precyzyjne prowadzenie kół, nawet przy dużych siłach poprzecznych powodowanych przez przyspieszanie, hamowanie lub pokonywanie zakrętów.

    Produkcja gwintów H&R Monotube

    Gwinty H&R Monotube wykonane są z wysokiej jakości stali. Technologia jednorurowych amortyzatorów jest połączona ze specjalnie wykonanymi sprężynami sportowymi lub wyścigowymi H&R i indywidualnie dostosowana do sportowej pracy na drodze poprzez szeroko zakrojone testy jazdy. Wytrzymałe gwinty trapezowe można regulować nawet po długim okresie użytkowania podczas jazdy. Dzięki zawieszeniu gwintowanemu H&R Monotube pojazd ma sportowe, dynamiczne, a jednocześnie komfortowe właściwości jezdne.
    ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)85Kw - 116PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)85Kw - 116PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)110Kw - 150PS - 1968ccm - Diesel25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)110Kw - 150PS - 1498ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)81Kw - 110PS - 999ccm - Benzin/Elektro25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)140Kw - 190PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Limousine (8YS)140Kw - 190PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    AUDIA3 Sportback (8YA)150Kw - 204PS - 1984ccm - Benzin25-50mm/25-50mm --> 1000kg/
    Producent: H&R
    Opcja ustawienia: Regulacja wysokości (bez regulacji twardości)
    Średnica zacisku (w mm): 50
    Konstrukcja tylnej osi: Oś wielowahaczowa
    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś
    EAN: 4048419305299
    MPN: 28638-3
    SKU: HURGEWINDE_28638-3_AUDI
    Informacje producenta:

    H&R Spezialfedern GmbH & Co KG
    Elsper Straße 36
    DE 57368 Lennestadt

    [email protected]
    Średnica zacisku (w mm): 50
    12.) Vehicles fitted with BMW M-Technic MB-Sportsline Audi Sportsuspension etc. will show less lowering as they are already factory lowered.

    Please note additional information and vehicle-specific technical notes!

    Note DCC: The installation of this suspension into cars with an electronic damping adjustment (DCC Magnetic Ride etc.) must be done in an authorized (Audi - VW- etc.) workshop. The signal of the electronic damping adjustment in the display has to be deactivated (e.g. by interference-free complex resistance plugs which are connected to the valve connectors of the front and rear damping adjustment).

    With and without adaptive suspension. For dynamic-and/or sport-suspension. Except bad road suspension

    Only for FA-strut clamp ø 50 mm

    Specyficzny dla pojazdu certyfikat TÜV:

    Pojazdy, dla których nie jest dostępny certyfikat TÜV:

    Napisz własną recenzję
    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto
    Pytania
    Brak pytań
    H&R online shop logo

    Sklep internetowy z zawieszeniem gwintowanym H&R | H&R Monotube i Twin-Tube Coilovers

    Najlepszy adres dla Coiloverów H&R! TUNERSHOP jest oficjalnym partnerem handlowym H&R! Tutaj znajdziesz wszystkie gwintowane cewki H&R w przystępnej cenie!

    Zawieszki gwintowane H&R oferują dynamiczne, sportowe osiągi przy minimalnej utracie komfortu i można je regulować na wysokość w ramach wartości przetestowanych przez TÜV dzięki zewnętrznie regulowanemu gwintowi. Zawieszenia gwintowane H&R o regulowanej wysokości są dostępne jako Monotube (jednorurowy tłumik ciśnienia gazu) i Twin-Tube (dwururowy tłumik ciśnienia gazu) dla dużej liczby pojazdów.

    Od początku w 1980 r. H&R stał się jednym z wiodących deweloperów i producentów sportowych podwozi. Jednym z najważniejszych sekretów sukcesu jest transfer technologii z międzynarodowego sportu motorowego do rozwoju innowacyjnych komponentów podwozi do pojazdów drogowych. Asortyment H&R obejmuje sprężyny obniżające, stabilizatory, przekładki kół, a także zawieszenia sportowe i gwintowane do ponad 2000 różnych typów pojazdów.

    H&R oznacza innowacyjne produkty najwyższej jakości!