Zawieszenie gwintowane KW V3 Clubsport 35245816 dla SUBARU IMPREZA Schrägheck IMPREZA Stufenheck GR
Zestaw gwintowany KW Variant 3 (V3) aluminium łączy najlepszą technologię ze sportów motorowych, zapewniając większą wydajność, sportowy charakter i komfort na drodze. Konfigurację amortyzatorów można dostosować do indywidualnych preferencji w zakresie stylu jazdy lub do zmian w pojeździe, m.in. B. waga, charakterystyka opon lub zmieniona sztywność pojazdu. Dzięki temu unikalnemu, opatentowanemu systemowi możliwa jest rzeczywista optymalizacja wydajności. Na przykład, można zwiększyć siłę tłumienia ciśnienia, aby uzyskać większą przyczepność opony, poprawić zachowanie układu kierowniczego i zmniejszyć pochylenie podczas ruszania, bez jednoczesnej zmiany tłumienia odbicia, które jest optymalnie dopasowane do twardości sprężyny, co byłoby mają efekt zmniejszania przyczepności, a tym samym powodują utratę wydajności.
Fabryka wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z oddzielnie regulowaną kompresją i odbiciemZestaw gwintowany KW Variant 3 to idealne akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy stawiają swoim pojazdom wysokie wymagania w zakresie sportowego charakteru. Amortyzatory, które można regulować oddzielnie na etapach odbicia i kompresji, dzięki technologii „TVR-A” i „TVC-A” umożliwiają dokonywanie rozległych regulacji amortyzatorów. Dzięki temu łatwo jest bezpośrednio wpływać na zachowanie układu kierowniczego, stabilność kierunkową, przyczepność opon i właściwości jezdne, aby zapewnić bezpieczną kontrolę w obszarze granicznym.
Tłumienie odbicia TVR-ADwustopniowa, opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych strumieni objętości przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumienia, a główny zawór odbicia dla dużych strumieni objętości otwiera się przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć do indywidualnej regulacji, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą nad ciałem.
Tłumienie kompresji TVC-AZ 12 precyzyjnymi kliknięciami można za pomocą regulowanego zaworu sprężania (technologia „TVC-A”) zmniejszyć lub zwiększyć przekrój w zaworze wolnoobrotowym w celu uzyskania większego lub mniejszego tłumienia kompresji. W tym samym czasie sprężynowy zawór iglicowy wraz z sprężynowym zaworem głównym otwierają swój maksymalny przekrój zaworu w przypadku nagłych wysokich prędkości tłoka, aby zapobiec niepożądanemu stopniowemu wzrostowi mocy na wysokich obrotach. zakres z właściwościami wydmuchu. Umożliwia to lepsze podparcie karoserii pojazdu, a jednocześnie zapewnia większy komfort przy dużym przyspieszeniu kół niż w przypadku konwencjonalnej technologii zaworów. Ustawienie tłumienia stopnia kompresji jest zawsze dostarczane w połączeniu z oddzielnym ustawieniem stopnia odbicia, ponieważ tylko niezależne ustawienie tłumienia dwukierunkowego pozwala na rzeczywistą optymalizację wydajności.
Nieskończenie zmienne obniżanieKW Wariant 3 umożliwia maksymalne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.
Wzorzec dla gwintowanych kółPodobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 3 ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zmniejszone podczas kompresji, dzięki czemu korzystasz z nieskażonej bezpośredniości i bardziej sportowego prowadzenia podczas jazdy.
Zalety produktu:- z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
- z regulowanym tłumieniem kompresji TVC-A
- Technologia tłumienia odbicia
- Indywidualna regulacja wysokości
- Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
- Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
- Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
- Pełna dokumentacja ułatwiająca obsługę
- Rozwój podwozia dostosowanego do pojazdu