Zawieszenie gwintowane KW V3 352200BH dla BMW 2er Coupe

Produkcja po otrzymaniu zamówienia

Czas realizacji 10-14 dni roboczych

Special Price 12 173,17 zł Regular Price 12 522,84 zł
Incl. 23% VAT , excl. Shipping Cost
Zawieszenie gwintowane KW V3 352200BH dla BMW 2er Coupe
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś

Zawieszenie gwintowane KW V3 352200BH dla BMW 2er Coupe

Zestaw gwintowany KW Variant 3 (V3) „inox-line” łączy najlepszą technologię ze sportów motorowych, zapewniając większą wydajność, sportowy charakter i komfort na drodze. Konfigurację amortyzatorów można dostosować do indywidualnych preferencji w zakresie stylu jazdy lub do zmian w pojeździe, m.in. B. waga, charakterystyka opon lub zmieniona sztywność pojazdu. Dzięki temu unikalnemu, opatentowanemu systemowi możliwa jest rzeczywista optymalizacja wydajności. Na przykład, można zwiększyć siłę tłumienia ciśnienia, aby uzyskać większą przyczepność opony, poprawić zachowanie układu kierowniczego i zmniejszyć pochylenie podczas ruszania, bez jednoczesnej zmiany tłumienia odbicia, które jest optymalnie dopasowane do twardości sprężyny, co byłoby mają efekt zmniejszania przyczepności, a tym samym powodują utratę wydajności.

Fabryka wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z oddzielnie regulowaną kompresją i odbiciem
Zestaw gwintowany KW Variant 3 „inox-line” to idealne akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy stawiają swoim pojazdom wysokie wymagania w zakresie sportowego charakteru. Amortyzatory, które można regulować oddzielnie na etapach odbicia i kompresji, dzięki technologii „TVR-A” i „TVC-A” umożliwiają dokonywanie rozległych regulacji amortyzatorów. Dzięki temu łatwo jest bezpośrednio wpływać na zachowanie układu kierowniczego, stabilność kierunkową, przyczepność opon i właściwości jezdne, aby zapewnić bezpieczną kontrolę w obszarze granicznym.

Tłumienie odbicia TVR-A
Dwustopniowa, opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych strumieni objętości przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumienia, a główny zawór odbicia dla dużych strumieni objętości otwiera się przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć do indywidualnej regulacji, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą nad ciałem.

Tłumienie kompresji TVC-A
Z 12 precyzyjnymi kliknięciami można za pomocą regulowanego zaworu sprężania (technologia „TVC-A”) zmniejszyć lub zwiększyć przekrój w zaworze wolnoobrotowym w celu uzyskania większego lub mniejszego tłumienia kompresji. W tym samym czasie sprężynowy zawór iglicowy wraz z sprężynowym zaworem głównym otwierają swój maksymalny przekrój zaworu w przypadku nagłych wysokich prędkości tłoka, aby zapobiec niepożądanemu stopniowemu wzrostowi mocy na wysokich obrotach. zakres z właściwościami wydmuchu. Umożliwia to lepsze podparcie karoserii pojazdu, a jednocześnie zapewnia większy komfort przy dużym przyspieszeniu kół niż w przypadku konwencjonalnej technologii zaworów. Ustawienie tłumienia stopnia kompresji jest zawsze dostarczane w połączeniu z oddzielnym ustawieniem stopnia odbicia, ponieważ tylko niezależne ustawienie tłumienia dwukierunkowego pozwala na rzeczywistą optymalizację wydajności.

Nieskończenie zmienne obniżanie
KW Wariant 3 umożliwia maksymalne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.

Wzorzec dla gwintowanych kół
Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 3 „inox-line” ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zmniejszone podczas kompresji, dzięki czemu korzystasz z nieskażonej bezpośredniości i bardziej sportowego prowadzenia podczas jazdy.

Zalety produktu:
  • z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
  • z regulowanym tłumieniem kompresji TVC-A
  • Technologia tłumienia odbicia
  • Technologia stali nierdzewnej "inox-line"
  • Indywidualna regulacja wysokości
  • Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
  • Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Pełna dokumentacja ułatwiająca obsługę
  • Rozwój podwozia dostosowanego do pojazdu
ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)Napęd na cztery koła?
BMW2er Coupe (F22 F87) 1C M3 10/2012-M2 272kw15-40/20-45-970/-1080👎
BMW2er Coupe (F22 F87) 1C M3 10/2012-M2 Competition 302kw15-40/20-45-970/-1080👎
Producent: KW

Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory

EAN: 4250580456063
MPN: 352200BH
SKU: KWGEWINDE_352200BH_BMW
Informacje producenta:

KW automotive GmbH
Aspachweg 14
DE 74427 Fichtenberg

[email protected]
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers)
67 - Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction.
Napisz własną recenzję
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto

Zawieszenie gwintowane KW V3 352200BH dla BMW 2er Coupe

Zestaw gwintowany KW Variant 3 (V3) „inox-line” łączy najlepszą technologię ze sportów motorowych, zapewniając większą wydajność, sportowy charakter i komfort na drodze. Konfigurację amortyzatorów można dostosować do indywidualnych preferencji w zakresie stylu jazdy lub do zmian w pojeździe, m.in. B. waga, charakterystyka opon lub zmieniona sztywność pojazdu. Dzięki temu unikalnemu, opatentowanemu systemowi możliwa jest rzeczywista optymalizacja wydajności. Na przykład, można zwiększyć siłę tłumienia ciśnienia, aby uzyskać większą przyczepność opony, poprawić zachowanie układu kierowniczego i zmniejszyć pochylenie podczas ruszania, bez jednoczesnej zmiany tłumienia odbicia, które jest optymalnie dopasowane do twardości sprężyny, co byłoby mają efekt zmniejszania przyczepności, a tym samym powodują utratę wydajności.

Fabryka wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z oddzielnie regulowaną kompresją i odbiciem
Zestaw gwintowany KW Variant 3 „inox-line” to idealne akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy stawiają swoim pojazdom wysokie wymagania w zakresie sportowego charakteru. Amortyzatory, które można regulować oddzielnie na etapach odbicia i kompresji, dzięki technologii „TVR-A” i „TVC-A” umożliwiają dokonywanie rozległych regulacji amortyzatorów. Dzięki temu łatwo jest bezpośrednio wpływać na zachowanie układu kierowniczego, stabilność kierunkową, przyczepność opon i właściwości jezdne, aby zapewnić bezpieczną kontrolę w obszarze granicznym.

Tłumienie odbicia TVR-A
Dwustopniowa, opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych strumieni objętości przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumienia, a główny zawór odbicia dla dużych strumieni objętości otwiera się przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć do indywidualnej regulacji, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą nad ciałem.

Tłumienie kompresji TVC-A
Z 12 precyzyjnymi kliknięciami można za pomocą regulowanego zaworu sprężania (technologia „TVC-A”) zmniejszyć lub zwiększyć przekrój w zaworze wolnoobrotowym w celu uzyskania większego lub mniejszego tłumienia kompresji. W tym samym czasie sprężynowy zawór iglicowy wraz z sprężynowym zaworem głównym otwierają swój maksymalny przekrój zaworu w przypadku nagłych wysokich prędkości tłoka, aby zapobiec niepożądanemu stopniowemu wzrostowi mocy na wysokich obrotach. zakres z właściwościami wydmuchu. Umożliwia to lepsze podparcie karoserii pojazdu, a jednocześnie zapewnia większy komfort przy dużym przyspieszeniu kół niż w przypadku konwencjonalnej technologii zaworów. Ustawienie tłumienia stopnia kompresji jest zawsze dostarczane w połączeniu z oddzielnym ustawieniem stopnia odbicia, ponieważ tylko niezależne ustawienie tłumienia dwukierunkowego pozwala na rzeczywistą optymalizację wydajności.

Nieskończenie zmienne obniżanie
KW Wariant 3 umożliwia maksymalne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.

Wzorzec dla gwintowanych kół
Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 3 „inox-line” ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zmniejszone podczas kompresji, dzięki czemu korzystasz z nieskażonej bezpośredniości i bardziej sportowego prowadzenia podczas jazdy.

Zalety produktu:
  • z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
  • z regulowanym tłumieniem kompresji TVC-A
  • Technologia tłumienia odbicia
  • Technologia stali nierdzewnej "inox-line"
  • Indywidualna regulacja wysokości
  • Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
  • Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Pełna dokumentacja ułatwiająca obsługę
  • Rozwój podwozia dostosowanego do pojazdu
ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)Napęd na cztery koła?
BMW2er Coupe (F22 F87) 1C M3 10/2012-M2 272kw15-40/20-45-970/-1080👎
BMW2er Coupe (F22 F87) 1C M3 10/2012-M2 Competition 302kw15-40/20-45-970/-1080👎
Producent: KW

Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory

EAN: 4250580456063
MPN: 352200BH
SKU: KWGEWINDE_352200BH_BMW
Informacje producenta:

KW automotive GmbH
Aspachweg 14
DE 74427 Fichtenberg

[email protected]
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers)
67 - Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction.
Napisz własną recenzję
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto
Pytania
Brak pytań
KW

Sklep internetowy KW coilovers - wszystkie coilovery KW w niskich cenach

Jesteśmy autoryzowanym partnerem KW i oferujemy cały asortyment KW. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zawieszenie typu coilover KW V1 - V5 z regulacją wysokości, zawieszenie typu coilover KW DDC lub zawieszenie KW Clubsport z regulowanymi górnymi mocowaniami. TUNERSHOP to sklep internetowy dla Twojego nowego zestawu coilover KW.

Od ponad 15 lat KW jest liderem na rynku i kierowcą innowacji jako producent indywidualnych rozwiązań zawieszenia do jazdy szosowej i wyścigowej. Bez względu na to, gdzie na świecie, kierowcy sportowi, producenci samochodów i rafinerie ufają gwintowanym gwintom KW „Made in Germany”. Każdy zestaw gwintowany KW jest w produkcji poddawany obszernym testom wytrzymałościowym i rozwijany i produkowany bezpośrednio w siedzibie firmy w Fichtenberg w Szwabii, aby spełnić wysokie standardy zarządzania jakością KW.