Zestaw coilover KW Variant 2 (V2) Comfort to podwozie dla doświadczonego kierowcy sportowego, który oprócz indywidualnego opuszczania pojazdu chce również wprowadzić poprawki w konfiguracji. Indywidualnie regulowane tłumienie odbicia zapewnia lepsze połączenie na szybkich odcinkach dróg i łatwiejszą kontrolę nad pojazdem. Ponadto na komfort jazdy na nierównych drogach można znacząco wpłynąć dzięki dostosowanemu tłumieniu odbicia.
Fabrycznie wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z regulacją odbicia Z zawieszeniem KW Coilover W wariancie 2 możesz wpływać na prowadzenie i komfort dzięki tłumieniu odbicia, które można regulować za pomocą 16 kliknięć (technologia „TVR-A”). Pozwala to na dostrojenie amortyzatorów KW tak, aby były twardsze lub wygodniejsze bez wpływu na dolny zawór etapu kompresji.
Tłumienie odbicia TVR-A Dwa -stopniowa opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych przepływów przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumika i otwieranie głównego zaworu odbicia dla dużych przepływów przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dla indywidualnego ustawienia dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą ciała.
Bezstopniowe opuszczanie Wariant KW 2 umożliwia maksymalne lub indywidualne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.
Wzorzec dla gwintowanych kół Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 2 ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zredukowane podczas kompresji, dzięki czemu możesz cieszyć się nieskażoną bezpośredniością i bardziej sportowym prowadzeniem podczas jazdy.
Zalety produktu:
Z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
Technologia tłumienia odbicia
Indywidualna wysokość- regulowany
Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
Kompletne dokumentacja ułatwiająca obsługę
Rozwój podwozia dla konkretnego pojazdu
Producent
Modelka
Typ
Opuszczenie w mm (przednia/tylna)
Nacisk na oś (przednia/tylna)
Napęd na cztery koła?
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
1.8 TSI 125kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TDI 110kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TDI 110kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TDI 81kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TSI 162kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TSI 162kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TDI 81kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
1.8 TSI 125kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TSI 147kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.5 125kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TSI 130kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TSI 130kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TSI 157kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
1.4 TSI 118kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
1.6 TDI 77kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TDI 103kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
1.4 TSI 118kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
1.6 TDI 77kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TDI 103kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TSI 147kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.5 125kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE (16 5C1 5C2) 04/2011-07/2019
2.0 TSI 155kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
VW
BEETLE Cabriolet (16 5C7 5C8) 12/2011-07/2019
2.0 TSI 155kw
25-55/30-60
1016-1090/-880
👎
Producent: KW
Średnica zacisku (w mm): 55
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
EAN: 4250580404323
MPN: 1808000B
SKU: KWGEWINDE_1808000B_VOLK
Informacje producenta:
KW automotive GmbH Aspachweg 14 DE 74427 Fichtenberg
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers) 57 - Only for cars with a clamp diameter of 55mm on the front axle
Zestaw coilover KW Variant 2 (V2) Comfort to podwozie dla doświadczonego kierowcy sportowego, który oprócz indywidualnego opuszczania pojazdu chce również wprowadzić poprawki w konfiguracji. Indywidualnie regulowane tłumienie odbicia zapewnia lepsze połączenie na szybkich odcinkach dróg i łatwiejszą kontrolę nad pojazdem. Ponadto na komfort jazdy na nierównych drogach można znacząco wpłynąć dzięki dostosowanemu tłumieniu odbicia.
Fabrycznie wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z regulacją odbicia Z zawieszeniem KW Coilover W wariancie 2 możesz wpływać na prowadzenie i komfort dzięki tłumieniu odbicia, które można regulować za pomocą 16 kliknięć (technologia „TVR-A”). Pozwala to na dostrojenie amortyzatorów KW tak, aby były twardsze lub wygodniejsze bez wpływu na dolny zawór etapu kompresji.
Tłumienie odbicia TVR-A Dwa -stopniowa opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych przepływów przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumika i otwieranie głównego zaworu odbicia dla dużych przepływów przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dla indywidualnego ustawienia dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą ciała.
Bezstopniowe opuszczanie Wariant KW 2 umożliwia maksymalne lub indywidualne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.
Wzorzec dla gwintowanych kół Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 2 ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zredukowane podczas kompresji, dzięki czemu możesz cieszyć się nieskażoną bezpośredniością i bardziej sportowym prowadzeniem podczas jazdy.
Zalety produktu:
Z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
Technologia tłumienia odbicia
Indywidualna wysokość- regulowany
Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers) 57 - Only for cars with a clamp diameter of 55mm on the front axle
Sklep internetowy KW coilovers - wszystkie coilovery KW w niskich cenach
Jesteśmy autoryzowanym partnerem KW i oferujemy cały asortyment KW. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zawieszenie typu coilover KW V1 - V5 z regulacją wysokości, zawieszenie typu coilover KW DDC lub zawieszenie KW Clubsport z regulowanymi górnymi mocowaniami. TUNERSHOP to sklep internetowy dla Twojego nowego zestawu coilover KW.
Od ponad 15 lat KW jest liderem na rynku i kierowcą innowacji jako producent indywidualnych rozwiązań zawieszenia do jazdy szosowej i wyścigowej. Bez względu na to, gdzie na świecie, kierowcy sportowi, producenci samochodów i rafinerie ufają gwintowanym gwintom KW „Made in Germany”. Każdy zestaw gwintowany KW jest w produkcji poddawany obszernym testom wytrzymałościowym i rozwijany i produkowany bezpośrednio w siedzibie firmy w Fichtenberg w Szwabii, aby spełnić wysokie standardy zarządzania jakością KW.
Zawieszenie gwintowane KW do BMW M2 dostępne w korzystnych cenach w sklepie internetowym. Wariant 1-3 dla optymalnego obniżenia i lepszego prowadzenia.
Zawieszenie gwintowane KW V3 z certyfikatem części jest teraz dostępne również dla całkowicie elektrycznego NIO ET5. Zawieszenie umożliwia obniżenie ET5 w zakresie od 20 do 45 mm z przodu i z tyłu.
Zawieszenie gwintowane KW V3 z certyfikatem części jest teraz dostępne również dla całkowicie elektrycznego NIO ET5. Zawieszenie umożliwia obniżenie ET5 w zakresie od 20 do 45 mm z przodu i z tyłu.