Zawieszenia gwintowane KW do BMW M2 zapewniają łatwiejsze kierowanie, większą przyczepność opon i lepszą charakterystykę prowadzenia. Oprócz zawieszeń gwintowanych Variant 1 i 2, w sklepie internetowym znajdziesz również Variant 3 z regulowanym tłumieniem odbicia i kompresji dla BMW M2. Dzięki zawieszeniu gwintowanemu Variant 3 możliwe jest bezstopniowe obniżenie do 45 mm. Zawieszenie gwintowane KW Variant 3 jest idealnym akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy kładą duży nacisk na sportowy charakter swoich pojazdów.
Ale KW Variant 3 charakteryzuje się nie tylko bezstopniowym obniżaniem lub konsekwentnym stosowaniem stali nierdzewnej do obudów amortyzatorów i sprężyn. Dzięki zawieszeniu KW coilover, BMW M2 jeździ z typową dla KW sportową dynamiką bez minimalizowania codziennego komfortu.
Pomimo obniżenia o 45 mm, zawieszenie stosunkowo komfortowo tłumi nierówności i poprzeczne przeguby. Podczas montażu zawieszenia gwintowanego Variant 3 można użyć seryjnych mocowań kopułkowych. Przeniesienie technologii ze sportów motorowych na drogę umożliwia niezależną regulację tłumienia odbicia i dobicia
Na przykład, w celu uwzględnienia właściwości jezdnych wynikających ze zmiany wymiarów kół lub opon, odbicie zawieszenia KW Variant 3 coilover można zmienić za pomocą 16 kliknięć. Otwarcie zaworów odbicia poprawia komfort jazdy na nierównych i wyboistych nawierzchniach. Z drugiej strony, precyzja kierowania wzrasta, gdy zawory odbicia są zamknięte i zmniejsza ruchy nadwozia BMW M2.
Zawieszenie gwintowane KW V3 dla BMW M2
- Zawieszenie gwintowane KW V3 352200BH dla BMW 2er CoupeSpecial Price 12 173,17 zł Regular Price 12 522,84 złIncl. 23% VAT , excl. Shipping Cost
Zawieszenie gwintowane KW V4 Clubsport dla BMW M2
- Zawieszenie gwintowane KW V4 Clubsport 397202BH dla BMW 2er Coupe26 188,45 złIncl. 23% VAT , excl. Shipping Cost
Ponadto stopień kompresji można zmieniać niezależnie od stopnia odbicia za pomocą dwunastu kliknięć. Twardszy stopień dobicia powoduje bardziej bezpośrednie zachowanie układu kierowniczego na przedniej osi i przeciwdziała nadsterowności na tylnej osi. Stopień kompresji ma również wpływ na przyczepność opon. Zmniejszenie stopnia kompresji uwzględnia komfort toczenia opon.