Zawieszenie gwintowane H&R dla Audi A3 (8Y)

Zawieszenie gwintowane H&R dla Audi A3 (8Y)

Dzięki zawieszeniu gwintowanemu H&R Monotube, Audi A3 sedan i Sportback można obniżyć o 35-60 mm. Zawieszenie jest dostępne z modułem demontażu amortyzatorów adaptacyjnych i bez niego, zarówno dla pojazdów ze sprężynami o średnicy 50 mm, jak i 55 mm. 

Poniżej przedstawiamy przegląd zawieszeń dla Audi A3 Saloon i Sportback od roku modelowego 2020, w tym tylną oś wielowahaczową:

  • Audi A3 Saloon + Sportback 2WD do 1000 kg obciążenia VA, kolumna VA Ø 55 mm: 28638-1
  • Audi A3 Saloon + Sportback 2WD od 1001 kg obciążenia VA, kolumna VA Ø 55 mm: 28638-2
  • Audi A3 Saloon + Sportback 2WD do 1000 kg obciążenia VA, kolumna VA Ø 50 mm: 28638-3
  • Audi A3 Saloon + Sportback 2WD od 1001 kg obciążenia VA, kolumna VA Ø 50 mm: 28638-4
  • Artykuł 28638-6 jest wymagany dla A3 40 TFSIe i 45 TFSIe z kolumną VA Ø 55 mm.
  • Zawieszenie nie jest obecnie dostępne dla A3 quattro. Jako alternatywę możemy zaoferować sprężyny obniżające .

Jednorurowe zawieszenia gwintowane H&R

Zawieszenia gwintowane H&R oferują dynamiczne, sportowe osiągi przy minimalnej utracie komfortu i są regulowane na wysokość w granicach wartości testowanych w certyfikacie części dzięki zewnętrznie regulowanemu gwintowi.

H&R Monotube odnosi się do wysokiej jakości jednorurowych amortyzatorów gazowych na przedniej i tylnej osi, które zapewniają precyzyjne zachowanie podczas jazdy i reakcji. Dzięki odwróconej kolumnie osi wariant Monotube zapewnia szczególnie dobre wsparcie sił bocznych i precyzyjne prowadzenie kół, nawet przy dużych siłach bocznych spowodowanych przyspieszaniem, hamowaniem lub pokonywaniem zakrętów.

Zalety produktu H&R Monotube Coilovers:

  • Opracowanie i produkcja we własnym zakresie
  • Klucz hakowy w zestawie
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Solidny gwint trapezowy do regulacji wysokości
  • Jednorurowe amortyzatory gazowe zapewniające precyzyjną reakcję
  • Rozpórki osi Upside-down, szczególnie dobre wsparcie siły bocznej
  • Specjalne zawieszenie i sprężyny wyścigowe, drut ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości
  • Trwała ochrona antykorozyjna, pasywacja grubowarstwowa cynkiem
  • Regulacja zgodnie z certyfikatem części

Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze odpowiedniego zawieszenia gwintowanego do swojego pojazdu lub masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Napisz do nas
Zostaw nam wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.
Udostępnij

Podobne posty

Powiązane produkty